Edhe një herë, kompanitë e mediave sociale po përballen me kritika pasi platformat e tyre janë përdorur për të abuzuar racisht lojtarët e futbollit, pas përfundimit dramatik të turneut për meshkuj të Euro 2020 të Dielën në mbrëmje.
Dhe mos bëj asnjë gabim, është duke u bërë gjithnjë e më e vështirë për gjigandët e teknologjisë për të mbrojtur këto incidente. Si mund të mos mbahen më përgjegjës për përmbajtjen që ndajnë me miliona?
Me pak fjalë, platformat e mediave sociale nuk janë rregulluar në të njëjtën mënyrë si mediat tradicionale siç është BBC, sepse ato nuk kategorizohen si botuese ose transmetuese.
Nëse komentet raciste do të shfaqeshin poshtë këtij artikulli, të shkruara jo nga unë, por nga dikush që e kishte lexuar atë, BBC do të ishte menjëherë përgjegjëse dhe në fund të fundit përgjigja e tij mund të vlerësohej nga rregullatori Ofcom.
Por Ofcom nuk ka ende kompetenca mbi Facebook, TikTok, YouTube dhe Twitter, të cilat deri më tani kanë qenë kryesisht vetërregulluese – megjithëse kjo do të vijë, si pjesë e Projektligjit të Sigurisë Online të shumëpritur.
Sidoqoftë, mbetet të shihet nëse kërcënimi i gjobave të mëdha për të përqendruar mendjen e këtyre bizneseve miliona dollarëshe. Por nuk është planifikuar vetëm rregullimi i rregullave në Mbretërinë e Bashkuar.
Për të drejtën, ndërsa BBC ka një prani të madhe globale, nuk ka pse të merret me asgjë si vëllimi i përmbajtjes dhe videos, i shkruar dhe i ngarkuar në kohë reale nga çdokush dhe të gjithë, një platformë si Facebook, me dy miliardë përdoruesit, bën.
Ky vëllim i madh kënetat e ushtrive të moderatorëve njerëzorë të punësuar nga ato platforma.
Disa përshkruajnë turnet e makthit duke kërkuar përmbajtjen më të keqe dhe më grafike të imagjinueshme dhe më pas duke marrë vendime se çfarë duhet bërë me të.
Pra, zgjidhja që këto kompani po hedhin kohë dhe para të panumërta është automatizimi.
Algoritmet e trajnuar për të kërkuar material fyes përpara se të botohet, ndalimi i batanije i hashtagëve ndezës (dhe të paligjshëm), përdorimi i teknikave të tilla si “hashing”, të cilat krijojnë një lloj gjurmë gishtash dixhitale të një videoje, dhe më pas bllokojnë çdo përmbajtje që përmban shënuesi i njëjtë, tashmë janë në përdorim të rregullt.
Por deri më tani, automatizimi mbetet paksa një instrument i topitur.