Kryeshefi mjekësor i Irlandës, Dr. Tony Holohan, ka thënë “rreziku i udhëtimeve jo-thelbësore jashtë vendit është thjesht shumë i lartë në këtë moment”.
Në studimin, botuar nga Eurosurveillance, raste pozitive të SARS-CoV-2 u zbuluan tek pasagjerët dhe kontaktet e udhëtarëve.
Një fluturim për në Irlandë zgjati shtatë orë e gjysmë. Por ishte vetëm 17% e okupuar – 49 pasagjerë në një aeroplan me 283 vende. Ishin 12 anëtarë të ekuipazhit.
“Trembëdhjetë raste ishin pasagjerë në të njëjtin fluturim për në Irlandë, secili kishte transferuar përmes një aeroporti të madh ndërkombëtar, duke fluturuar në Evropë nga tre kontinente të ndryshme”, shkruajnë autorët e studimit.
Në vetë fluturimin, pasagjerët duket se kanë qenë relativisht të distancuar, përveç atyre njerëzve që mund të kenë udhëtuar si grup.
Disa pasagjerë raportuan të kalonin deri në 12 orë brenda natës në një sallë pritjeje tranziti gjatë një ndalese, disa ndanë një sallë pritjeje të veçantë dhe të tjerët kishin pritje të shkurtër të shkurtër nën 2 orë në zonat e nisjes së aeroportit.
Pra, udhëtimi ajror nuk është i sigurt në fund të fundit?
Gjetjet e Euro surveillance duket se kundërshtojnë këshillat e mëparshme që udhëtimet ajrore në fluturimet tregtare janë të sigurta.
Linjat ajrore janë goditur rëndë nga pandemia. Shifrat e publikuara nga statista.com tregojnë se numri i fluturimeve të planifikuara në të gjithë botën ishte ulur me 45.8 përqind që nga 26 Tetori 2020, krahasuar me javën e 28 Tetorit 2019.
Si rezultat, ka pasur përpjekje të përbashkëta për të rritur besimin e publikut në udhëtimet ajrore.
Do të ketë pasur rreth 20 milion fluturime deri në fund të vitit, i cili është ende një numër i konsiderueshëm pasi i përket këtij fluturimi të vetëm në Irlandë dhe 59 infeksioneve të saj. Ne po flasim vetëm për një fluturim nga miliona, dhe vetëm 59 njerëz nga rreth një miliard udhëtar të mundshëm ajror vjetor.
Autorët e raportit thonë vetë, se ata “përshkruajnë një shpërthim që demonstron transmetimin gjatë fluturimit, duke siguruar prova të mëtejshme për numrin e vogël të studimeve të botuara në këtë zonë”. Pjerrësitë tona.
Gjithashtu e paqartë nëse pika kryesore – ose pikat – e transmetimit viral ishin fluturimi ose aeroportet e zënë, ose të dyja.
Në një konferencë, të azhurnuar më 21 tetor, Qendrat Amerikane për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) thonë se “shumica e viruseve dhe mikrobeve të tjerë nuk përhapen lehtë në fluturime për shkak të mënyrës se si qarkullon ajri dhe filtrohet në aeroplanë”.
Sidoqoftë, “udhëtimi ajror kërkon kalimin e kohës në linjat e sigurisë dhe terminalet e aeroportit, të cilat mund t’ju sjellin në kontakt të ngushtë me njerëz të tjerë dhe sipërfaqe të prekura shpesh. Distancimi social është i vështirë në fluturimet e mbushura me njerëz dhe ulur brenda 6 metra [1.8 metra] të tjerë, ndonjëherë me orë të tëra, mund të rrisin rrezikun e marrjes së COVID-19 “.
Ndërkohë, më 8 tetor, Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA), tha “rreziku i një kontraktimi të pasagjerëve COVID-19 përderisa janë në Aeroplan duket shumë i ulët”.
Këshilltari Mjekësor i IATA, Dr. David Powell, tha se “me vetëm 44 raste të identifikuara të mundshme të transmetimit të lidhura me fluturimin midis 1.2 miliardë udhëtarëve, kjo është një rast për çdo 27 milion udhëtarë. Ne e pranojmë se kjo mund të jetë një nënvlerësim, por edhe nëse 90 % e rasteve nuk ishin raportuar, do të ishte një rast për çdo 2.7 milion udhëtarë. Ne mendojmë se këto shifra janë jashtëzakonisht qetësuese “.
Kërkime të mëtejshme mbi transmetimin gjatë fluturimit
Një artikull në MIT Medical, i cili shoqërohet me Massachusetts Institute of Technology, thotë se cilësia e ajrit në fluturimet komerciale është “mjaft e lartë” sepse rifreskohet rregullisht, brenda çdo pesë minutash.
Qarkullimi i ajrit në aeroplanë lëviz nga lart poshtë dhe pastaj jashtë – ajo hyn në kabinën përmes shfrynave ajrore dhe del përmes dyshemesë. Disa nga ai ajër hidhen jashtë dhe pjesa tjetër filtrohet duke përdorur një sistem të shkallës spitalore të njohur si filtra të ajrit të grimcave me efikasitet të lartë (HEPA). Ai ajër i filtruar më pas përzihet me ajër të pastër nga jashtë aeroplanit para se të futet në kabinë.
Sidoqoftë, një studim i vitit 2018 sugjeron që pasagjerët dhe ekuipazhi që lëvizin nëpër kabinën gjatë fluturimit “mund të lehtësojnë transmetimin e sëmundjes”, duke sugjeruar që rreziqet nuk qëndrojnë vetëm atje ku jeni ulur – ose të distancuar nga shoqëria – nga një person i infektuar, por edhe nëse çohuni dhe shkoni në tualet, shtrijini këmbët ose bisedoni me miqtë dhe familjen të ulur diku tjetër.
Autorët e studimit shkruajnë se “me mbi 3 miliard pasagjerë të linjave ajrore në vit [deri në 2018], transmetimi i fluturimeve të sëmundjeve infektive është një shqetësim i rëndësishëm për shëndetin global”. Por ata vazhdojnë të thonë se “rreziqet e transmetimit janë të panjohura”.
Kjo ishte dy vjet më parë. Që nga ajo kohë, njohuritë rreth sëmundjeve të frymëmarrjes, siç është koronavirusi i ri – rreziqet dhe rrugët e transmetimit të tyre – janë rritur.
Por ende kemi të bëjmë me një pandemi që duket se po ndryshon para syve tanë dhe ndërsa e përjetojmë. Pra, mund të jetë më mirë të trajtohen të gjitha të dhënat e reja si “për t’u konfirmuar”.